środa, 1 maja 2013

Wprowadzenie

Cześć!
Blog, na którym jesteście, będzie poświęcony tłumaczeniu opowiadania 'You're my only shawty' pisanego przez Bieber-Fever.
Opowiadanie znalazłam jakiś czas temu na JBFF, przeczytałam i dosyć mocno mi się spodobało. Zdając sobie sprawę, że nie wszyscy mają możliwość czytania po angielsku, zdecydowałam się, by je przetłumaczyć. Jeżeli będziecie mieli jakiekolwiek komentarze, uwagi, bądź opinie na temat tłumaczenia - piszcie, a wezmę je pod uwagę. :) 
Mam nadzieję, że opowiadanie spodoba Wam się tak bardzo, jak mnie się spodobało :)

ŻADEN Z PUBLIKOWANYCH TUTAJ ROZDZIAŁÓW NIE JEST MOJĄ TWÓRCZOŚCIĄ.
JA JEDYNIE TO WSZYSTKO TŁUMACZĘ. 

Autorka wyraziła zgodę na tłumaczenie.

W razie pytań: 

Życzę miłego czytania. :)

Swaggie. x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz