sobota, 13 lipca 2013

Liebster Blog Award - nominacja :)


Niedawno otrzymałam nominację do Liebster Blog od UnbrokenWriter. Jest mi bardzo miło i dziękuję za wyróżnienie :)


Nominacja do Liebster Blog Award jest przyznawana blogerom za dobrze wykonaną pracę, o mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość rozpowszechnienia bloga. Polega to na tym, że odpowiadasz na 11 pytań od osoby nominującej. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Nie można nagradzać osoby, która Cię nominowała.



Pytania od UnbrokenWriter:
1. Kawa czy herbata?
    Herbata.
2. Gdzie chciałabyś/ chciałbyś wyjechać?
    Do Hiszpanii.
3. Masz zamiar kiedyś się przeprowadzić?
    Bardzo chciałabym przeprowadzić się do Anglii, no ale nie wiem jak to będzie. Zobaczymy :)
4. Dlaczego piszesz bloga?
    Zaczęłam tłumaczyć opowiadanie, bo chciałam sprawdzić, na ile dobrze posługuję się językiem angielskim :)
5. Co cię natchnęło, że stworzyłaś/eś akurat taką historię? / Dlaczego tłumaczysz akurat to opowiadanie?
    Spośród wielu innych, wybrałam opowiadanie 'You're my only shawty', bo po przeczytaniu całego po angielsku stwierdziłam, że jest tego warte. Podoba mi się fabuła.
6. Kto jest twoim idolem?
    Justin Bieber.
7. Ulubiona piosenka?
    W tej chwili jest to Selena Gomez - Love Will Remember.
8. Twoje najskrytsze marzenie?
    Iść na koncert Demi Lovato.
9. Lubisz słodycze?
    KOCHAM! :D
10. Jaki masz model telefonu?
    Blackberry curve 9220.
11. Jesteś nieśmiała/y czy raczej pewna/y siebie?
    Raczej pewna siebie ;)

Nominuję:

Moje pytania:
1. Jakie masz zainteresowania?
2. Bez czego nie możesz żyć?
3. Owoce czy warzywa?
4. Chciałabyś cofnąć czas? Jeśli tak, dlaczego?
5. Łatwo się wzruszasz?
6. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
7. Wydarzenie, które zawsze będziesz pamiętać?
8. Imię najlepszego przyjaciela?
9. Czego się najbardziej boisz?
10. Jakie masz plany na wakacje?
11. Dlaczego piszesz/tłumaczysz opowiadanie?


JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ :)

2 komentarze: